کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

فقط به خاطر مینا

1391/5/11 1:12
نویسنده : مامان کوروش
555 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس عزیزم فقط به خاطر تو مینا جون

niniweblog.com

در این ایام من روزهای سختی رو میگذرونم فقط خدا میدونه من چه حالی دارم

خیلی سخته خیلی از خدا میخوام بهم صبر بده تا بتونم تحمل کنم دوستهای گلم

 واسم دعا کنید این روزها تمام سعی وتلاشم اینه که به زندگی عادیم بر گردم

ولی نمیشه چون سخته همه سعی بر این دارن که من خوشحال باشم ودوباره

مثل سابق بشم اول از همه عشق زندگیم همسرم که اگه اونو نداشتم

نمیتونستم یک لحظه زنده بمونم هستی زندگیم کوروش که یه خنده اش تمام

درد و رنجم رو از بین میبره دوست خوبم شیرین که منو تنها نزاشت وبا حرفهاش

منواروم کرد وبهم یاد داد که باید منطقی فکر کنم ممنونتم شیرین ممنونتم

ومینا جون که اصلا نمیدونم باید چی بگم تو این مدت همیشه با هام بود ومنو

تنها نزاشت مینا جون خیلی دوست دارم خیلی من اومدم اپ کردم فقط به خاطر

تو عزیزم ممنون که به فکرمی این عکسها رو گذاشتم به خاطر تو گلم

عشقم زحمت انداختنشون رو کشیده بنده هم نظاره گر بودم

خدایا به خاطر همه چیز شکر

شکلکهای جالب آروین

اینم از حیاط خوشگل ما

مامان عاشقته پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد و ساقی
11 مرداد 91 1:31
سلام به عزیزان من.خوبین؟
به به چه دوربینی!چه کیفیتی؟
دست همسر مهربونت درد نکنه.آفرین
خیلی خوشحال شدم یه پست شاد گذاشتی
چه حیاطی داری دختر.چه گلهایی.
از همه چیزهای خوبی که خدا بهت داده لذت ببر عزیزم.
الهی موهای کوروش.


سلام گلم ممنون فقط به خاطر تو
بابای دوقلوها
11 مرداد 91 8:34
با تمام وجوودم از خدا میخوام که هر چه زودتر تاریکی ها از بین بره و تمام زندگیتونو نور و زیبایی فرا بگیره.

گل پسری رو از طرف من ببوسید.
خدا پشت و پناهش باشه


ممنون از همدردیتون
مامان آزی
11 مرداد 91 10:59
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


سلام چشم حتما میام رای میدم
مامان محمد و ساقی
11 مرداد 91 22:50
خصوصی
مامان محمد و ساقی
11 مرداد 91 22:53
سلام لیلا جون.خدا رحم کرد.ببین خدای نکرده دنده هاش آسیب ندیده باشه.
وای لیلا خیلی ناراحت شدم.بهم خبرشو بده.
از این بچه ها نمیشه لحظه ای غفلت کرد.
حتما" رفته بود بالای کمد.


سلام وای مینا خیلی وحشتناک بود خیلی خدا رو شکر چیزیش نشد فقط یه معجزه بود
ستاره زمینی
12 مرداد 91 0:35
سلام عزیزم انشالا خدا صبرت بده من دیر فهمیدم خدا پدر بزرگوارتون را رحمت کنه.روحش شاد....خدا سایه همسرتون را بالا سر شما و بچه هاتون نگه داره....


سلام ممنون عزیزم از همدردیت
یاس
12 مرداد 91 2:59
خوشحال شدم که اومدی.این واسه روحیه کوروش کوچولو هم خوبه.قربونش برم با اون لبخند بزرگانه اش.بوووووووووووووس


ممنون عزیزم از لطفت
آیدا
15 مرداد 91 8:47
سلام عزیزم ...خوشحالم که داری همه ی سعیتو میکنی که به زندگی عادیت برگردی و مطمئنم که میتونی... چون از روی شناختی که ازت دارم تو زن خیلی محکم و قوی هستی...



سلام گلم ممنون از لطفت سعیم رو میکنم
ilijoon
17 مرداد 91 16:37
قربونت برم عزيزم چه عكسهاي نازي گرفتي چه گل قشنگي


ممنون عزیزم
مامان شیدا
23 مرداد 91 1:19
'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
سلام عزیزم 17 روز دیگه تولد یک سالگی شیدا جونه .
خوشحال میشیم تشریف بیارید و یه یادگاری براش بنویسید .کوروش جونم دعوته ...


سلام گلم چشم الان میام
ولی ادرس وبت رو نزاشتی بیا حتما ولی با ادرس که بتونم بیام

محمد
21 شهریور 91 22:36
سلام خسته نباشيد
عكس كورش جون وارد البوم شد اون عكسي كه داده بوديد باز نشد به سليقه خودم گزاشتم
اگه من رو لينك كنيد ممنون ميشم
منتظر عكساي جديد كوچولوتون هستم


سلام ممنون از لطفتون با افتخار لینکتون کردم