کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

بدون عنوان

1391/5/6 18:41
نویسنده : مامان کوروش
906 بازدید
اشتراک گذاری

این دسته گل زیبا رو با تمام وجود تقدیم میکنم به دوست عزیزم مینا

http://mohammadsaghi.niniweblog.com/

مینا جون نمیدونم چه جوری این همه لطفت رو جبران کنم تو تو

بدترین دوران زندگیم پیشم بودی وتنهام نزاشتی وهمین طور تو زیباترین

روز زندگیم امیدوارم بتونم روزی محبتت رو جبران کنم

از خدای خوبم برات بهترینها رو ارزو دارم

عزیزم خیلی دوست دارم وامیدوارم لیاقت دوستی تو رو داشته باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نایسل خانم
6 مرداد 91 18:55
خوش به حالت چه دوستای خوبی داری عزیزم


ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
6 مرداد 91 23:37
سلاااااااااااااااااااااام.
وای چه گل خوشگلی.ممنون عزیزم.من که کاری نکردم.دوست داشتم تو شادیت یه سهم کوچیک داشته باشم.ممنون از دعاهای قشنگت گلم.


سلام لیاقت تو بیشتر از این گل عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی
مامان علي خوشتيپ
6 مرداد 91 23:44
تولدت مبارك عزيزم
مينا جون كه حرف نداره.فرشتس


ممنون گلم دقیقا مینا خیلی گل خیلی
مامان نيما
7 مرداد 91 11:27
سلام خوبي عزيزم ببخشيد با تاخير اومدم من هم تسليت ميگم خدا رحمتشون كنه


سلام عزیزم ممنون
آیدا
7 مرداد 91 12:33
منم از همینجا از مینای عزیزم تشکر میکنم که دوست گلمونو تنها نذاشته و موجب آرامشش توی روزای سخت بوده ...
خدا بچه هاشو براش نگه داره...
ممنون مینا خانم
کاش منم میتونستم گوشه ای از غم دلتو بردارم و آرومت کنم...
الان بهتری عزیزم؟؟؟؟


مینا خیلی دوست خوبیه واسم در واقع میشه گفت عین خواهر میمونه واسم
سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 12:50
تولد تولد تولدت مبارککککککککککک الهی عمر طولانی وبا عزت داشته باشی وسایه پر مهرت بر سر کوروش خان مستدام باشه.

واقعا"داشتن دوست پرمهری چون مینا یکس از نعمتهای خداست.


ممنون عزیزم مینا واقعا گل گل
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
7 مرداد 91 14:49
سلام
من از وبلاگ مینا مهربون اومدم اینجا..اول پیام تسلیت منو به خاطر درگذشت پدرتون بپذیرید
وبعد تبریک منو برای تولدتون.
ای جانم کوروش جان با پسر من همسنه...
وای اونم منو کشته با این شبکه پرشین کارتن...
ما هم اینجا اساسی دعوا داریم.
اخرشم به قول شما پیروز میدان این بچه ها هستن.


سلام عزیزم ممنون به خاطر محبتت
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مرداد 91 18:37
من تولدتونو تو وب مینا جون تبریک گفتم
دوستای خوبی برا هم بمونید ایشالا



ممنون عزیزم منم امیدوارم
ستاره زمینی
7 مرداد 91 22:49



ممنون عزیزم
احمدی- مامان پویا
8 مرداد 91 8:42
خوش به حالت که همچین دوستی داری
و خدا شماها رو واسه هم نگه داره عزیزم


ممنون عزیزم مینا عین خواهر میمونه واسم خیلی دوسش دارم
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 16:03
بازم تولدت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 16:04
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن


حتما با افتخار لینکت میکنم
یاس
8 مرداد 91 16:10
تولدت مبارک عزیز دلم.امیدوارم که دیگه غمی تویه زندگین نبینی


ممنون عزیزم از لطفت
مامان نادیا و نلیا
8 مرداد 91 20:27



ممنون عزیزم از محبتت
مامان محمد و ساقی
9 مرداد 91 19:28
سلام عزیزم.امروز اومدم گپ ولی هر کاری کردم نشد چت کنیم.
من منتظر یه پست زیبا با چند تا عکس از کوروش جون هستما.این پستو بردار دیگه.من شرمنده شدم یه تولد گرفتما.


سلام مینا جون چشم به خاطر تو میزارم من شرمنده توام این حرف رو نزن این گلها واسه تو کمه باید سر تا پات رو گل کنم عزیزم
نایسل خانم
10 مرداد 91 14:05
فدات عزیزم دوستای خوب کم هستن


سلام گلم منم باهات موافقم
مامان سیلوانا
10 مرداد 91 14:14
سلام مامان کوروش .
خیلی خیلی تسلیت می گم عزیزم .
می دونم که دیر شده . متاسفانه به خاطر مشغله های زیادمه .
اما امیدوارم غم آخرتون باشه و روح پدر محترمتون شاد باشه .
برات بهترین ها رو آرزومندم و امیدوارم خودت و خانواده عزیزت همیشه شاد و سلامت باشید .
باید از دوست خوبت هم تشکر ویژه ای داشته باشم که تونسته قسمتی از بار غصه هاتو کم کنه و باعث آرامش قلبیت بشه .

می بوسمت گلم .


سلام عزیزم ممنون از همدردیت مینا عین خواهر میمونه واسم
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:12
الهی آمینن


امیدوارم خدا صدامون رو بشنوه
مامان محمد و ساقی
10 مرداد 91 15:40
من منتظر یه پست از عکسهای کوروش هستم با توضیحات.میخوام ببینم کیفیت دوربینت چه جوریه.



چشم الان اپ میکنم اونم فقط به خاطر تو