کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

خدایا

1391/5/1 20:33
نویسنده : مامان کوروش
445 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا دلم خیلی گرفته خیلی فقط خودت از دلم خبر داری

پروردگارا من همیشه شکر تو رو میگویم ودر برابر حکمت تو نمیتونم چیزی بگویم

جز شکر خدایا من سختی زیاد دیدم خودت شاهد بودی وهمه رو رو حساب

امتحان الهی گذاشتم ولی این یکی .... خیلی سخته خیلی نمیتونم باور کنم

ونمیدونم که حکمتت از این کار چی بود باز هم مثل همیشه میگم شکر و هر جور

مصلحتت خودته خدای خوبم تو هیچ وقت منو تنها نگذاشتی بنده ات منو تنها گذاشت

ولی تو نه مثل الان تو این شرایط سخت که یکی حالمو نمیپرسه ولی بازم میگم شکر

من فقط امیدم به توست خدای خوبم ازت عاجزانه میخوام بهم صبر بدی بهم صبر

بدی که بتونم این مصیبت رو تحمل کنم بارالها به من این قدرت رو بده که بتونم از

این امتحان  هم سر بلند بیرون بیام خیلی سخته خیلی گفتنش راحته ولی

میدونم که این بار هم مثل همیشه یاری گرم هستی خدای خوبم منو هیچ

وقت تنها نزار و دستم رو بگیر پروردگارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان کوروش.فریما
1 مرداد 91 22:18
عزیز دلم پدر مثل یک تکیه گاه بزای دخترش . قهرمان بچگی هاش . نبودنش خیلی سخته . از خدا برات صبر می خوام


سلام گلم ممنون از همدردیت ادرس وبت رو نزاشتی دوست داشتم بیام پیشت اومدی حتما ادرس بزار
مامان محمد و ساقی
1 مرداد 91 22:19
الهی قربون این دلت بشم.پس مینا اینجا مرده.
لیلا جون همه چیز درست میشه.یه چند مدتی بگذره زندگی همه رو به روال میاد.
تو نیرومندی و صبور و به خاطر همین دوباره داری امتحان میشی.
از طرف من مادر و پسر همیندیگرو ببوسن.(به جای من)


ممنون مینا جون من فدات بشم که تو این روزها منو تنها نزاشتی عزیزم
مامان کوروش
2 مرداد 91 15:42
عزیز دلم من مامان کوروشی هستم دیگه
وقتی با موبایل کامنت می ذارم دیگه ادرس نمی ذارم


ببخشید نشناختمت این روزها زیاد مغزم کار نمیکنه
ilijoon
2 مرداد 91 19:03
ilijoon
2 مرداد 91 19:04
عزيزم تقدير اين بوده خدا بقيه عزيزانتو برات نگهداره


ممنون گلم
مامان محمد و ساقی
3 مرداد 91 0:54
سلام خواهر.داری چیکار میکنی؟


سلام چی رو چیکار میکنم؟
احمدی- مامان پویا
4 مرداد 91 9:35



ممنون عزیزم
امیر
4 مرداد 91 11:12
مامان کوروش از گله دارم


سلام ببخشید ادرس وبت رو نزاشتی که بیام به وبتون من شما رو به جا نیوردم
مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 22:15
سلام خواهر.خوبی
دیروز چطور بود؟خوش گذشت؟روحیت عوض شد گلم؟


سلام عزیزم خوب بود ممنون بهترم
محمد81
5 مرداد 91 22:46
برای کوروش دوتا پست مخصوص گذاشتم


ممنون محمد جان کوروش خیلی ذوق کرد
مامان محمد و ساقی
5 مرداد 91 23:45
تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی

لیلا جون ایشاا... 120 ساله بشی.


ممنون عزیزم تو همیشه منو غافلگیر میکنی مینا خیلی خیلی دوست دارم
مامان آروین
6 مرداد 91 3:21
خصوصی داری


اومدم
محمد81
6 مرداد 91 14:00
شکلک های بتمن و نایستمن و هالک و تیکن گذاشتم


ممنون اقا محمد گل
مامان محمد و ساقی
6 مرداد 91 15:42
زود بیا وبم


مینا عاشقتم شرمند هام کردی نمیدونم چی بگم
مامان آروین
6 مرداد 91 17:08
سلام عزیزم
امروز مدیریت خبر خوبی رو داد گفتم آی پی اونی که مزاحم میشد را دادم به مدیریت اینترنتشو بلوکه کردن


سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم خبر خوبی دادی
مامان پریسا
6 مرداد 91 17:34
آیدا
7 مرداد 91 12:31
خدا پسر و همسر نازنینتو برات نگه داره و به تو هم صبر بده عزیز دلم اینقدر خودتو عذاب نده تو دختر قوی و محکمی هستی و حتما از این امتحان هم سربلند بیرون میای...
مطمئن باش فداتشم...
مراقب خودتو بچه ات باش


ممنون ایدا جونم فقط از خدا صبر واستقامت میخوام واسم دعا کن