کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

تشکر

1391/4/30 23:22
نویسنده : مامان کوروش
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم دیروز مراسم هفت پدرم تموم شد وهمه رفتن

ما موندیم ویه عالمه غم خیلی بده خیلی هیچ کس نمیدونه من چه حالی دارم

ازتون میخوام واسم دعا کنید همین

تشکر میکنم از دوستای گلم که من نبودم وحالم رو پرسیدن وکسانی که پیام تسلیت دادن

از تک تک تون ممنون حتما پیشتون میام

وتشکر ویژه دارم ازمینا جون مامان ساقی ومحمدhttp://mohammadsaghi.niniweblog.com/

مینا جون ممنونتم هم به خاطر پست ویژهای که واسم گذاشتی هم به خاطر صدای گرمت

که تو روزهای سخت ارامش بخشم بود ممنون گلم امیدوارم بتونم روزی محبتت رو جبران کنم

خیلی دوست دارم دوست گلم

همین طور همسر عزیزم که عاشقانه دوستش دارم وتو این روزها مثل کوه پشتم بود دلداریم

میداد و مواظبم بود عشقم نمیدونم چه طوری خوبی هات رو جبران کنم من بدون تو میمیرم

پس همیشه پیشم باش عشقم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمد و ساقی
30 تیر 91 23:32
سلام لیلا جون.تو روخدا اینقدر منو شرمنده نکن.من وظیفمو انجام دادم.
ببین اینجا دوستانی داری که با تو همدردی کردند.همش تو همون پست هست.بیا بخون.



سلام عزیزم تو منو شرمنده کردی امیدوارم بتونم روزی محبتت رو جبران کنم وهمیشه شاد باشی وخوشحالیتو ببینم
مامان کوروش
31 تیر 91 8:21
لیلا جون تسلیت می گم . خداوند به شما و خانواده محترمت صبر بده


ممنون عزیزم
آیدا
31 تیر 91 14:03
عزیزم ببخشید که اینقدر دیر اومدم پیشت فکر کنم آخرین نفر بودم شرمنده ....
امیدوارم خدا پسر و همسر عزیزتو برات نگه داره...


این چه حرفیه عزیزم تو همیشه شرمنده کردی منو
مامان حنا
31 تیر 91 14:04
سلام دوست خوبم
الان اومدم بهتون سر بزنم وای خدای من خیلی ناراحت شدم به خدا
تسلیت میگم ایشالله که غم آخرتون باشه خدا بهتون صبر بده و روح پدر عزیزت قرین رحمت باشه
انقده ناراحت شدم که نمی دونم چی بگم فقط اشک به چشمام جمع شد می دونم پدر خیلی عزیزه


سلام عزیزم ممنون فقط واسم دعا کن همین
ilijoon
31 تیر 91 14:45
ان شاالله خداوند بهتون صبر بده خيلي سخته
ان شاالله روحشون شاد باشه


ممنون عزیزم
مامان آروین
31 تیر 91 14:52
سلام عزیزم
تسلیت میگم غم آخرتون باشه ببخشیدخدا بهتون صبر بده ببخشید دیر بهتون سر زدم شرمنده
دوست گلم کامنت خصوصی داری


سلام ممنون عزیزم
مامان نادیا و نلیا
31 تیر 91 23:41
لیلای عزیز خدا همسر و پسر گلت رو واست نگه داره...
غم آخرتون باشه


ممنون گلم
یاس
1 مرداد 91 1:22



ممنون
النا (نی نی سایت)
2 مرداد 91 15:35
از صمیم قلب بهت تسلیت می گم و آرزو می کنم که آخخرین غمت باشه و همیشه کنار عزیزات شاد باشی
من نمی دونستم خانمی
واقعا سخته
مواظب به کوروش باش که زیاد ناراحت نشه
نزار ضربه بخوره از این اتفاق بد
از طرف من ببوسش
مرسی که به آریانازم سر زدی گلم


ممنون عزیزم
نگارین
3 مرداد 91 13:27
سلام مهربونم
به خدا شرمندت هستم
بارها اومدم وبت ولی نمیدونستم چی باید برات بنویسم
خدا بهتون صبر بده
روحش شاد
همین الان براش فاتحه میخونم عزیزم


سلام دشمنت شرمنده ممنون که اومدی
نایسل خانم
5 مرداد 91 15:16
تسلیت میگم عزیز دلم غم آخرت باشه گلم روحشون غرق نور باشه



ممنون عزیزم
مامان پریسا
6 مرداد 91 17:32
بمیرم برای دلت عزیزم.
میدونم چی کشیدی. شرمنده که دیر بهت سر زدم. من هم بعد از فوت پدر شوهرم هنوز نتونستم درست و حسابی به دوستام سر بزنم.
خیلی دلم گرفت
تسلیت میگم عزیزم


خدا نکنه عزیزم ممنون از همدردیت