کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

خطر

1391/5/12 8:48
نویسنده : مامان کوروش
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خطر بزرگی از سرمون گذشت 

niniweblog.comمن پای نت بودم با مینا که خاموش کردم چون همسرم اومده بود نشسته بودیم

که یه هو صدای جیغ کوروش اومد وبعد هم صدای ریختن اسباب بازی

وای خدا من که از حال رفتم عشقم دوید که بله کمد افتاده بود روی کوروش

niniweblog.comفقط شانسی که اوردیم صندلی زیزش بود جلو ضربش رو گرفت یاد اوریش هم

حالمو بد میکنه تصور کنید کوروش نشسته کمد نا نیمه روش روسرش واطرافش پر اسباب

بازی ودورو برش هم شیشه

niniweblog.comوای خدای من خیلی بد بود شیشه کمد خورد شده بود پروردگارا شکرت من یه بار دیگه

معجزه خداوند رو دیدم که نزاشت اتفاقی بیفته تصورش هم برای هر مادری درد اوره خداوندا

من از تو چیزی نمیخوام وشکر میکنم وسر تسلیم فرو میارم به خاطر همه چیز وهر چی

مصلحتت خودته راضیم به رضای تو فقط عاجزانه ازت میخوام خودت وفرشته هات از کوروش

من محافظت کنید خدای خوبم نزار هیچ مادری هیچ مادری ناراحتی بچه شو ببینه خدایا

من کوروش رو به خودت میسپارم خودت همیشه مواظبش باش

خدای خوبم ممنون وشکر گذارتم که جون فرشته منو نجات دادی

خداوندا شکر

حالا برید عکس کمد رو ببینید

این عکس واسه شب کمد رو درش شیشه داشته همینطور داخلش که میشده قفسه هاش

شیشه درش کلا شکست تیکه های بزرگ وتیز همسرم هم تمام شیشه ها رو در اورد وانداخت

رفت تا قفسه رو چوب بزنیم کوروش پاشو گذاشته بوده رو دستگیره کشو رفته بالا که وای

کمد برگشته خیلی بد بود خیلی خدایا شکرت که عزیزم چیزیش نشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان کوروش
12 مرداد 91 10:45
عزیزم خدا رو شکر که چیزیش نشده
برای اینکه دوباره اینطوری نشه می تونی کمد رو به دیوار پیچ کنی
خدا مواظب این نی نی های ما باشه انشا...


خدا رو شکر خطر از سرم گذشت ممنون از راهنماییت حتما
مامان امیرحسین ومحیا
12 مرداد 91 14:34
خدارو شکر که به خیر گذشته .


خدارو شکر
نگارین(عروس دلشکسته)
13 مرداد 91 1:59
سلام عزیزم
وای خدای من چه اتفاق بدی
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که هیچی نشده
البته یه بار سر دختر منم اومده


سلام گلم خطر بزرگی از سرم گذشت خیلی بد بود
مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 13:09
سلام عزیزم.خدا رو شکر که چیزی نشد.کمد ما هم اینطوری بود.قبل از عید ساقی درش رو باز کرد شیشه از جا کنده شد و میلیمتری ار کنار ساقی رد شد.ما هم شانس آوردیم.الان کمد بچه ها همش از چوبه حتی قفسه هاش.عیدیشون رو دادم براشون یه کمد بزرگ تمام چوب گرفتم تا خیالم راحت بشه.
تو هم کار خوبی می کنی.مواظبش باش . حتما" صدقه بده.خدا خودش مواظبشونه.
دیگه بعد از اینکه با من چت کردی نری پیش شوهرتا.اول برو به کوروش سر بزن.


پس خدا به ساقی هم رحم کرده ما هم کل شیشه رو در اوردیم دیدی که کمد چه شکلی شده بود اسباب بازی ها هم که ولو وسط خونه
باید همین کار رو بکنم
مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 20:20
بعد از نماز برای تو و کوروش و پدرش دعای سلامتی و خوشبختی کردم.


ممنون مینا جون من واقعا به دعا احتیاج دارم ممنون عزیزم
یاس
14 مرداد 91 3:05
خدا رحم کرد.داشتم میخوندم هم حالم دگرگون شده بود.واقعا خدا معجزه کرد.
خدایا خودت حامی و نگه دار بچه هامون باش.الهی آمین


سلام عزیزم واقعا خدا رحم کرد هر بچه ای یه فرشته داره که مواظبشه
احمدی- مامان پویا
14 مرداد 91 11:41
وای خاک عالم
خدا رو صدهزار مرتبه شکر
خیلی مواظب باش واقعا خدا براتون نگهش داشته عزیزم
بازم خدا رو شکر


اره عزیزم خدا رو شکر که چیزی نشد ممنون که اومدی
مامان نادیا و نلیا
14 مرداد 91 19:30
وااااای عزیزم خیلی وحشت کردم...خدا رو هزززززززار بار شکر که پناه کوروش عزیزم بوده.......مامانی صدقه بده
کوروش جونم دوست دارم


بین ما چه حالی شدیم ممنون که اومدی ما هم دوست داریم نیلوفر جون
آیدا
15 مرداد 91 8:52
ای واااااااااای چه وحشتناک!!!!!!!!
چه شانسی آوردید...
چقدرم شیشه داشت کمده!!!!!!!!!
شیشه ها که آسیبی نزده؟؟؟؟؟
خدا رو شکر


اره عزیزم خدا رحم کرد نه چیزیش نشد ممنون که اومدی ایدا جونم
مامان پریسا
15 مرداد 91 10:50
ایشالله که بلا دور باشه
خیلی مراقب باشید.
اخه یکی به این وروجکا بگه این کارا چیه که میکنید و تن پدر و مادر رو میلرزونید؟؟؟


یکی باید بگه به اینا خدا رو شکر که چیزیش نشد
مامان انیسا
15 مرداد 91 20:43
خدا رو شکر بخیر گذشت مرسی که به ما سرزدید این گل پسر رو هم ببوسیدش


ممنون عزیزم منم خدا رو شکر میکنم خطر بزرگی از سرمون گذشت
نرگسی
15 مرداد 91 23:43
سلام عزیزم .. خوبی ؟ حالت بهتره ؟
واااااااااای که خدا رو شکر چیزیش نشده فکر که میکنم اون همه شیشه و اتفاقی نیوفتاده معجزه ست واقعا .. خدا رو شکررررررررررر ..


سلام عزیزم جات خالی بود دلم واست تنگ شده بود دقیقا نرگس جون معجزه بود معجزه
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 91 15:04
سلام.خوبی؟عکسهای تولد کو؟


سلام میزارم شاید هم نزارم نمیدونم
نایسل جون
16 مرداد 91 17:04
وای خدا مرگممم بدهههههه
الان حالش خوبه مطمئنی چیزی نشده میبردی شی دکترسر بچه ها خیلی حساسه


سلام عزیزم خدا نکنه خوبه خدا رو شکر چیزیش نشد
نایسل جون
16 مرداد 91 17:06
خدا خیلی رحم کرده صدقه زیاد بده


خیلی حتما عزیزم
نایسل جون
16 مرداد 91 17:06
راستی عشقمممیی جدیی شاید منم نی نی دار شم من که خیلی دوست دارم


حتما میشی عزیزم اونم یه نی نی خوشگل
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 91 15:45
خوب آش بلد نیستم.
چرا میزنی و می خندی


این که عیبی نداره منم قیمه بلد نیستم من دوست دارم یه عالمه
ilijoon
17 مرداد 91 16:34
واي واقعا تصورش هم مشگله


وحشتناکه
ilijoon
17 مرداد 91 16:35
خدا رو شكر اتفاق بدي نيفتاد خدا بهتون رحم كرده واقعا خدا رو شاكر باش كه اين لطف بزرگ رو در حقتون كرده


دقیقا نمیدونی چه صحنه بدی بود خدا رخم کرد
ilijoon
17 مرداد 91 16:36
ظرف غذای کودک
18 مرداد 91 10:07
سلام. این محصول را ببینید و به دیگران نیز معرفی کنید. خیلی عالیه. خوشحالم که کورش شما سالمه. انشالله خدا نگهدارش باشه


سلام چشم میام میبینم