کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

کلاس زبان

1392/2/1 16:07
نویسنده : مامان کوروش
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم ما بازم اومدیم قلب

کوروش رو بنا به گفته یکی از دوستان و دلایلی که داشتیم

ثبت نام کردیم کلاس زبان  دیروز بهمون زنگ زدن و گفتن امروز تشکیل

میشه کوروش از خوشحالی سر از پا نمیشناخت چشمک

تا زنگ زدن سریع رفت توی حمام که واسه فردا تمیز باشه

کیفشو حاضر کرد قربونت برم که انقدر شور و شوق داریماچ

خلاصه امروز ساعت ١١ رفتیم و جلسه اول تشکیل شد اصلا باورم

نمیشد انقدر راحت از من جدا بشه و انقدر قشنگ سر کلاس

بشینه چقدر دیشب بهش سپردیم که چیزی نگه ولی آخرش هم گفت

کوروش خیلی تخیل قوی داره و همش توی تخیلاتش خیلی کارها انجام میده

خانمشون بهشون گفت اسم بچه های تو کتاب با ما فرق داره چون واسه

یه کشور دیگه هستن کسی رفته به یه کشور دیگه

که کوروش گفت بله خانم ما رفتیم نیشخند حالا منم بیرون اینجوریاسترس

خانمشون گفت کجا رفتید گفت رفتیم روسیهقهقهه

 حالا شاید هم رفتیم خدا رو چه دیدی

اینم عکسش که حاضر شده بود بریم

واینم سر کلاس

پسرم عزیزم امیدوارم که همیشه شاهد موفقیت و شادیت باشیم

تو تمام هستی و زندگی منو بابا هستی و از خدای خوبم میخوام

که همیشه تو رو واسه ما در سلامت کامل نگه داره  ماچ

اینم یه عکس از آسمون بارانی امروز  و آبشار طلایی که من عاشقشونم

خیلی خوشگل شدن همسر عزیزم خیلی خیلی ممنونتمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان شایلین
1 اردیبهشت 92 14:05
وای لیلا جونم بهت تبریک میگم که پسر گل و عزیزت داره میره کلاس انشاالله یه روز شاهد فارغ التحصیلیش از دانشگاه و مقاطع بالاتر باشی عزیزم. کوروش خوشگلم دوستت دارم تبریک میگم بهت عزیزم. وای لیلا نمیدونی چقدر از دیدن این عکسی که تو کلاس نشسته ذوق کردم. هزار الله اکبر ماهه ماشاالله. ولی خیلی بامزه بود که گفته رفتیم روسیه. چطوری یه کشور دیگه به ذهنش نرسیده. جالبه!!!!!میبوسمششششش


سلام مهتاب جونم خوبی عزیزم ممنون که اومدی و ممنون بابت دعا قشنگت گلم خیلی مهربونی عزیزم
کوروش اسم بیشتر کشورا رو بلده نمیدونم چرا اینجا رو گفت شاید هم میخوایم بریم خدا رو چه دیدی خیلی از سرما خوشم میاد روسیه هم باید برم
مامان لنا
1 اردیبهشت 92 15:10
افرین به کوروش خاله خیلی خوب کردی لیلا جون عالیه واقعا لذت داره. تیپ رو ببین


سلام نرگس جونم ممنون که اومدی عزیزم یه حس خوبی داره وقتی میبینی بچه ات بزرگ شده
تیپ رو خوب اومدی
مامان لنا
1 اردیبهشت 92 15:14
لیلا منم عاشق این گلها هستم خیلی دوستشون دارم ولی ما بهشون میگیم گل آبشار طلا لیلا دندونت چی شد؟؟؟ بهتری حالا؟؟؟؟؟؟؟ راستش من واسه دوتا دندون تا حالا 5بار نوبت گرفتم ولی به محض اینکه تو مطب نوبتم شده با گریه زاری فرار کردم خیلی میترسم


خیلی قشنگن ولی حیف که گل دهی شون زود تموم میشه نرگس تو درست گفتی من اسمشو اشتباه نوشته بودم خوبه گفتی درستشون کردوم وگرنه آبروم میرفت
وای نگو دندونو که پدرمو دراورد دستش بشکنه این دکتره بزار برم بخیه رو بکشم من میدونم و مثلا این دکتر
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:06
سلام لیلا جونم
خوبی؟ببخش ظهر نتونستم کامنت بذارم
عزیزم کوروش جونم بهت تبریک میگم گلم.
فداش شم برای یه کلاس رفت حموم تا تمیز باشه.ببین برای عروسیش چیکار میکنه


سلام عزیزم خواهش میکنم بزار فکرامو کنم میبخشمت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ممنون مینا جونم عروسیش فکر کنم اصلا نخوابه از خوشحالی
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:07
چرا باورت نمیشد ازت جدا شه؟؟؟بچم اجتماعیه.روسیه سفر کردهچرا که نه؟بچم با کلاسه


نمیدونم مینا گفتم چون همش پیشمه شاید نشینه تنهای سر کلاس
وای مینا انقدر خوش گذشت روسیه جات خالی بود
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:09
ای جووووووووووووووووووووونم از تخیلات خودش گفت.خواسته بگه منو دست کم نگیرینا


کی میتونه این وروجکها رو دست کم بگیره مینا هر کدوم یه فیلمهای مخصوص خودشون دارن
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:10
خاله قربون تیپت عزیزم
عزیزم کوروش جون ایشالله عکس اول مهر و کلاس اولیتو ببینم


خدا نکنه عزیزم ممنون مینا جونم
امیدوارم تو هم شاهد موفقیتهای ساقی و محمد عزیز باشی
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:10
آخی کیف به دست سر کلاس نشسته.
لیلا تو هم تو کلاس مگه نشستی؟


انقدر با مزه نشسته بود مینا
نه بابا ما بیرون تو سالن بودیم گفتم روز اولی بشینم شاید احتاج بود ولی دیدم نه هر چند بارون شدیدی میومد نمیشد بری بیرون همه مامان ها نشسته بودن
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:11
وای خدای منمرسی از نرگس عزیز که اسم درست این گل رو گفت و باز مرسی از لیلای عزیز که یه سوتی باحال از خودش داد تا ما بخندیم


خوب توام حالا اصلا تقصیر منه که نوشتم و کامنت نرگس رو تایید کردم وگرنه عمرا میفهمیدید
ولی خوب شد مینا یه کم خندیدیم خودم نمیدونی چقدر به خودم خندیدم اخه هر دوشونو تو باغچه داریم منم یه لحظه اسماشونو قاطی کردم
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:12
ما هم از همسر عزیزت ممنونیم که اینقدر هوای لیلا جون رو داره و حیاط خونه رو خوشگل کرده تا دل لیلا جونم شاد باشه.


ممنون عزیزم امیدوارم تو هم همیشه شادباشی از ترس تو نوشتم همسرم ننوشتم عشقم گفتم الان که بهم بخندی
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 17:12
لیلا تو یه دونه ای


پس قراره چند تا باشم
ممنون مینا جونم تو لطف داری عزیزم خیلی مهربونی دوست گلم
نگارین(عروس دلشکسته)
1 اردیبهشت 92 19:35
خصوصی داری عزیز


اومدم عزیزم
نگارین(عروس دلشکسته)
1 اردیبهشت 92 20:20
سلام گلم
وای که من چقدر خندیدم
به کوروش جونم بگو تو تخیلاتت ما رو هم ببره....بلکه ما هم اینجوری خارج رفته شدیم
خدایی عجب گلهای قشنگی
راستی کلاس رفته گل پسرت رو تبریک میگم


سلام عزیزم میومدید با هم میرفتیم سفر بعدی حتما خبرت میکنم
ممنون نگارین جونم
زهرا(✿◠‿◠)
1 اردیبهشت 92 20:51
من از همون راهی که مامان کیان گفت رفتم ولی به قسمت بک گراند که میرسید میگفت قفله!
به خودشم گفتم ولی گفت نباید اینجوری بشه!
دیگه روو نشد بگم!
انگار قسمت نیس!!!


عزیزم من یه جور دیگه اینا رو درست کردم میام و توضیح میدم خیلی راحته فقط باید تمرین زیاد داشته باشی
زهرا(✿◠‿◠)
1 اردیبهشت 92 20:51
ممنون از لطفت عزیزم...


خواهش میکنم عزیزم
زهرا(✿◠‿◠)
1 اردیبهشت 92 20:53
چه گلهای خوشگلی....


چشمات قشنگ میبینه عزیزم
مامان محمد و ساقی
1 اردیبهشت 92 21:26
لیلا تو مینویسی عشقم من خوشم میاد.این حرفو نزن بهت نمیخندم.


مجبور به سانسور نوشتهات شدم
دیدم نخندیدی مشخصه
من عاشق اینم که شما ها رو بخندونم پس آزاد باشید همگی بخندید چون خودم هم به خودم میخندم منو که میشناسی دیگه مینا بمونم بیکار به خودم گیر میدم
مامی کوروش
2 اردیبهشت 92 8:11
موفق باشی عزیزم ، انشا... مدارج بالاتر
وای لیلا جون این گلها چقددد خوشگلن


ممنون فریما جون
خیلی قشنگن منتها هوا ابری بود خوب نیوفتاد باید توی افتاب بندازم تا مشخص بشه
محیا.مامان دینا
2 اردیبهشت 92 9:33
موفق باشی گل پسر.چه درخت خوشگلی خوش به حالتون


ممنون عزیزم چشماتون قشنگ میبینه مرسی که اومدی
مامان ترنم
2 اردیبهشت 92 11:07
مباركه كلاس رفتن گل پسر.
عزيزم كدوم موسسه زبان اسم نوشتي؟


مرسی عزیزم موسسه زبان فرهنگ
مامان محمد و ساقی
2 اردیبهشت 92 15:59
سلام لیلا جون چطوری عزیزم.دندونت بهتره؟
وقتی میخوای بلاگفا کامنت بذاری و تایید نکرد میتونی برگردی به صفحه قبل و فقط یه اینتر بزنی تا کد جدید بره بهت.نوشته هات از بین نمیرن.


سلام عزیزم بهترم ولی هنوز درد دارم
ممنون که گفتی مینا جونم
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:09
سلام لیلا جون.خوبی عزیزم.
مبارک باشه کار خوبی کردی ایشالله موفق میشه


سلام ممنون عزیزم یه کاری کردیم اگه نمونیم توش
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:09
بابا ای ول پس روسیه میری و خبر نمیدی؟


جاتون خالی خیلی سرد بود سوغاتی هاتون رو ارسال میکنم
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:10
خب راست میگم. از قدیم گفتن حرف راست رو از بچه بشنو


واقعا رفتیم ولی به کسی نگفتیم
مامان پریسا
3 اردیبهشت 92 1:11
وای لیلا چه باغچه ی خوشکلی . خیلی ناز هستن. حتما خیلی براشون زحمت میکشید.

این پستو با زحمت نوشتی؟خسته نباشی.من هم یه پست پر زحمت دارم.


ممنون عزیزم آره خوشگله زحمت که اووووووووووووووه من فقط تماشا میکنم
زحمت که چه عرض کنم با درد نوشتم میام میبینم
مامان علی خوشتیپ
3 اردیبهشت 92 13:55
سلام
تو چه تند تند پست میذاری
چیز خاصی نیست.مدتی اینجوری میشم بعد درست میکنم...


سلام به وبه من کجا تند تند میزارم من معروف شدم به تنبلی خبر نداری مگه
همه جوره دوستت داریم
مامان علی خوشتیپ
3 اردیبهشت 92 14:03
خصوصی


اومدم عزیزم
نگارین(عروس دلشکسته)
3 اردیبهشت 92 16:37
سلام عزیزم
اومدم ازت به خاطر محبتی که به خانوادم داری تشکر کنم
خدا پسر گلت رو حفظ کنه



سلام گلم خاطرتون واسم خیلی عزیزه و دوستتون دارم
ممنون گلم خدا گلهای تو رو هم نگهدار باشه عزیزم
مامان محمد و ساقی
3 اردیبهشت 92 22:29
لیلا جونم ای عکس پست ثابت خیلی خوشگلههی میام یادم میره بنویسم در موردش
عزیزمی کوروش جون


سلام ممنون عززززززززیزم
aida22
4 اردیبهشت 92 8:19
وااااااااااااااای چه باحاله این کوروش
چه جالب اسم کشورم ازش پرسین کم نیاورده حالا چرا روسیه؟
ازش نپرسیدی که چرا این حرف و زده؟
چی میگه؟
این حیاط خونتونه دیگه ؟چه گلای نازی


کجاشو دیدی آیدا جونم حتما چون سرده و کوروش هم از گرما بیزار
چیزی نپرسیدم نخواستم بزنم تو ذوقش چیزی نگفتم
بله عزیزم حیاط خونمونه
ممنون که اومدی عروس خانم خوشگل
مامان علی خوشتیپ
4 اردیبهشت 92 8:31
سلام
من چیکرا کنم با آمار وبم؟



سلام شکر خدا کن میخوای بیا با مال من عوض
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 15:51
آفرین به کوروش جان ایشالا همیشه و در همه مراحل زندگی موفق باشی
راستی روسیه خوش گذشت امیدوارم در آینده نه چندان دور یه سفری به روسیه داشته باشی آروینم دوست دار بره از نزدیک برج ایفل رو ببینه
واااای چه گلهای خوشگلی
آپم عزیزم


ممنون عزیزم
خوش گذشت جای شما خالی
خوبه حالا تو رویاهاشون همه جا میرن خدا رو چه دیدی شاید رویا تبدیل به حقیقت شد و شما رفتید برج ایفل رو دیدید و ما هم رفتیم روسیه سرما رو نوش جان کردیم
الان میام
رضوان مامان رادین
4 اردیبهشت 92 19:12
ای جونم کوروش خوش تیپ خاله...که میره کلاس زبان آفرین گلم.موفق باشیضمنا گل داخل حیاطتون محشره


ممنون رضوان جون که اومدی فعلا دو جلسه رفته تا ببینیم چی میشه
ممنون گلم
مامان علي خوشتيپ
5 اردیبهشت 92 23:22
چه عكس پست ثابتتون خوشگله


ممنون عزیزم
مامان علي خوشتيپ
5 اردیبهشت 92 23:31
мужского рода среднего рода площадь женского рода компьютер на согласный яблоко




мужского рода среднего рода площадь женского



مامان علي خوشتيپ
5 اردیبهشت 92 23:32
نظر قبلي به زبان روسي بود براي كورش جون


ممنون خاله جون خوند جوابت رو هم داده
مامان علي خوشتيپ
5 اردیبهشت 92 23:33
ميگن بچه هاي خيال پرداز بچه هاي باهوشي هستن...بزار خوش باشه...تو اين گروني آدم تا خارج شهر هم نميتونه بره.بچه هامون حداقل با تخيلاتشون خوش باشن


دقیقا خوبه حالا تو خیالات کوروش همه جا سفر میکنیم تونستید تشریف بیارید
مامان علي خوشتيپ
5 اردیبهشت 92 23:35
من نميدونم با آمارم چيكار كنم!يه كاري كردم موندم توش
قراره يه قرارداد بزنم اول وبم و شرايط بزارم.بعد هركي موافقت كرد بتونه بياد وبم
ظاهرا داره اين مورد همه گير ميشه...
نميدونم چرا يهو ياده اپرا مجري آمريكايي افتادمميشناسيش؟


با با آمار بالا
معروف شدی رفت پی کارش خانم اپرا سارا اگه پول دار شدی مثل اپرا پولا نصف نصفها
مامان علي خوشتيپ
5 اردیبهشت 92 23:35
كورش جونم موفق باشي خاله...توي همه مراحل زندگيت.قدر مامان و باباتو بدون


ممنون خاله جون
مامان علي خوشتيپ
5 اردیبهشت 92 23:36
عكس آسمون باراني و آبشار طلايي هم خيلي زيبا بود


ممنون سارا جونم چشمات قشنگ میبینه
مامان محمد و ساقی
6 اردیبهشت 92 21:16
خصوصی


اومدم
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 1:18
سلام لیلا
منتظر موندم نیومدی
خوش گذشت؟
چقدر به هم تیکه انذاختین؟هان؟راستشو بگو
ایشالله خوش گذشته باشه عزیزم


سلام دیشب یه سر اومدم یهو نتم قطع شد فکر کنم آه باران بود

تیکه کجا بود من اصلا از این کار ها بلدم
مامان یلدا و سروش
7 اردیبهشت 92 15:24
چه کار خوبی کردی که کوروش جون رو بردین کلاس زبان اینطوری تو سفرای خارجه تون خیلی بدرد میخوره . من هم یلدا رو باید ببرم شاید ما هم یه روزی سر در آوردیم از یکی از کشورها


آره دیگه هر چی خواستیم کوروش واسمون تهیه میکنه چون میتونه انگلیسی صحبت کنه
ببرش حتما چون به درد میخوره با این بچه ها زیاد سفر خارج از کشور میریم
مامان یلدا و سروش
7 اردیبهشت 92 15:29
من جدیدا خیلی به گل و گیاه علاقه پیدا کردم. خیلی تو روحیه آدم تاثیر میذاره. خوش بحالتون که خونتون حیاط داره و گل هایی به این زیبایی




گل و باغچه به آدم ارامش میده ولی زحمتش هم زیاده هر چند من فقط تماشا میکنم


یاس
8 اردیبهشت 92 1:53
آفرین کوروش خاله که اینهمه زرنگی.الهی که همیشه اینطوری باشی نانازم


سلام عزیزم چه عجب اومدی
ممنون یاس عزیز
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:35
سلام

ای جانممممممممممم..حس بچه های کلاس اولی را داشته..خوب کاری کردی...


سلام عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال باران که داره میره کلاس
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:35
دست همسری درد نکنه...گلهای زیبایی دارید...ماشالله...


لطف داری گلم جات خالی توی این حیاط پر گل ما باران جونم
مامان نادیا و نلیا
20 اردیبهشت 92 17:17
کوروش عزیزم...مبارک باشه کلاس رفتنت....ایشالا که همیشه موفق باشی و هر روز پیشرفت کنی و ما رو خوشحال کنی


ممنون دوست عزیز و مهربونم