کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

کوروش کوه نورد

1392/2/8 23:49
نویسنده : مامان کوروش
765 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم قلب

روز جمعه بابا جون کوروش کلاس داشت تا بعد اظهر  ما هم توی خونه بودیمناراحت

ساعت ٢ بود که عمه کوروش زنگ زد و گفت بریم بیرون و منم گفتم ما

نمیتونیم بیایم چون بابا جون کلاس داره کوروش فهمید و دیگه ول نکردگریه

گفت من میخوام برم بیرون زنگ زد به بابا و گریه که من میخوام برم

 از اونجای که کوروش همیشه برنده میشه بابا جون هم دلش

نیومد و گفت کلاس بعد اظهر رو نمیرم زنگ بزن و بگو ما هم میایمهورا

منم که زیاد دوست نداشتم برم بنا به دلایلی که بعضی ها میدوننچشمک

ولی به خاطر کوروش مجبور شدم برم تا به پسرم خوش بگذره

مادر شدن خیلی سخته باید یه جا های همش اینجوری باشینگران

خلاصه رفتیم بنا به درخواست کوروش و باباجونش کوه

و کوروش حسابی از کوه بالا رفت و منم همراهشون رفتمنیشخند

دیگه زیاد تو جمع صمیمانه نبودمنیشخند

اینجا هم حیاط زیبا همراه با آفتاب زیبانیشخند

فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم ماچ

قربون اون لبخند کجت بشم عزیزمشیطان این شکلک رو خود کوروش گذاشته

عاشق این شکلکه قهقهه

سبز من بی تقصیرم کار کوروش این شکلکهاخنده

کوه نوردان خسته در حال استراحت کوروش و محمد حسامگاوچران

یولعین مامانش عاشق این شکلک شدهقهقهه

پسرم عزیزم من خوشحالم به شادی تو به لبخند تو   به نگاه مهربون تو

همیشه شاد باش گلم همیشه بخند و از کودکی ات  لذت ببر عزیزم

مامان و بابا عاشقانه دوستت دارن وبرایت بهترینها رو آرزو میکنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامی کوروش
8 اردیبهشت 92 14:29
عزیزمممم عاشق اون کلاه تم
اره عزیزم همون لباسیه که بیمارستان تنش کرد [

ممنون عزیزم
منم رفتم درست کنم
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:39
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اومدم


سلااااااااااااااااااااام خوش اومدی مینا گپم بیا دارم میرم هااااااااا حالشو ندارم پاشم اس بدم مخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:40
پس اونروز رفتین کوه.چه باحل.میگم خوب شد همدیگرو پرت نکردین پایین




آره رفتیم کوه که اگه کار به جا های باریک کشید پرتش کنم پایین



مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:40
لیلا جون مادر یعنی ایثار یعنی فداکاری یعنی گذشت
پیشاپیش روزت مبارررررررررررررررک خواهر گلم


دقیقا مینا مادر یعنی آخر همه چیز
ممنون عزیزم روز تو هم مبارک
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:43
ایول حیاط


ایول ایول مینا گلها که در بیان خیلی قشنگ میشه پاشو بیا اینجا با هم میریم تو حیاط چای و حلوا میخوریم خخخخخخخخخخ
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:43
خاله قربون اون تیپ کوه نوردی و لخند کجت بشه


خدا نکنه عزیزم
همش تو عکسها لبش کجه
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:44
چه باحال دوتایی نشستن و کلاههاشون روی چوب دستی هاشونه


کار بابای کوروش کلاه ها رو گذاشته روی چوب
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:45

کوروش جون اینا رو دوست داری خاله جون.هر وقت خواستی بگو برات بذارم عزیزم


آره مینا عاشق این سه تا شکلکه سر آخری با مامانش تفاهم داره
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 14:46
کوروش جونم من هم برات آرزوی بهترین ها رو دارم.ایشالله همیشه شاد باشین


ممنون خاله مینا مهربون منم واسه شما بهترینها رو آرزو دارم
مامان پریسا
8 اردیبهشت 92 19:06
سلام لیلن جون.
خوب عزیزم چرا این موقعیت ها رو از دست میدی؟تا میتونی شاد باش و بذار کوروش جون هم شاد باشه. لبخند زدن شما برای اون خیلی مهمه.


سلام عزیزم موقعیت که نگو بلا بگو
منم به خاطر شاد بودن کوروش رفتم تا بهش خوش بگذره
مامان پریسا
8 اردیبهشت 92 19:07
حالا چی شده که این شکلک ها برای گوروش اینقد مهم شده
این ها هم از طرف من
همینطوری گذاشتم


نمیدونم والا عین مامانش خوش سلیقه است
مامان پریسا
8 اردیبهشت 92 19:07
اقایان کوه نورد خسته نباشید


ممنون خاله جون
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:31
سلامممممممممممم..من نتم فعلا وصل شده....خوشحالممممممممممممم....بوووووووووووووووووووووس....


سلاااااااااااااااااااااااااام به وطن خوش امدی سرفراز امدی خوش آمدی خوش آمدی
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:32
می گم این جمله بابای بچه ها واگیرداره؟؟؟ مینا می گفت تو هم یاد گرفتی..دارم از سر اون می اندازم..می گم شماها چند تا همسر دارید...یکی شون بابای بچه هاتونه ننویس...بده.


من کی نوشتم بابای بچه ها نوشتم عشقم که با استقبال مواجه نشدم
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:33
چه ابشار طلایی خوشگلی..ماشالله...چقدر عکسهای کوروش نازه...ماشالله کوهنورد کوچولو.


چشمات قشنگ میبینه عزیزم ولی خدای هم خیلی خوشگل شده لطف داری عزیزم
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:33
لبخند کج را هم زده...


کوروش و لبخنده کجش معروف شده
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:34
لیلا خوبم ممنونم عزیزم تو این مدت که من نمی تونانستم بیام وبتون من را تنها نذاشتی..خیلی خوبید..ممنونتم..خدا همیشه همراهت باشه...


این چه حرفیه باران جونم خیلی خیلی واسه من عزیزی خوشحال میشم که هستی و میای
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:34
پست ثابتت هم خوشگله..افرین


ممنون عزیزم کار آتلیه است نه من
ღ باران ღ
8 اردیبهشت 92 19:37
راستی لیلا گردن و دندانت خوب شد؟ امان از دست این خواهر شوهرها مواظب خودت باش...


هر دو شون بهتره گردنم ولی درد داره هنوز
امان ای امان خواهر شوهر نبود اینبار یکی دیگه شوهر بود
ممنون عززززززیزم
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 0:02
سلام لیلا جون
کمی می موندی پست جدیدمو میدیدی

سلام عزیزم اومدم زود رفتم کار داشتم الان پست قشنگت رو دیدم

aida22
9 اردیبهشت 92 11:19
ایشالا همیشه به تفریح و گردش و شادی


ممنون آیدا جونم
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 13:16
قربونت بشم خاله جون هوای مامانتو داری؟حسابی به بابات گیر بده بزار بخره


خدا نکنه عزیزم ببینم میتونه زور بشه به بابا یا نه
رضوان مامان رادین
9 اردیبهشت 92 13:52
ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی.پیشاپیش روزت مبارک


ممنون رضوان جون منم روز مادر رو به تو مادر مهربون تبریک میگم
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 20:59
مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بیصدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.


ممنون روز شما هم مبارگ
مامان ترنم
10 اردیبهشت 92 9:38
اي ماماني باگذشت ،‌اي ماماني مهربون ،‌اي ماماني فداكار ،‌اي ماماني .....
خوب كاري كردي كه به خاطر گل پسر رفتي. معلومه خيلي هم بهش خوش گذشته‌ها.


سلام عزیزم دیگه بیخود که اسم مون رو نمیزارن مادر ولی من با عشق تمام رفتم چون لبخند و شادی کوروش رو به هر چیزی ترجیح میدم
مامان ترنم
10 اردیبهشت 92 9:38
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی ، روزت مبارک.



ممنون عزیزم منم این روز رو بهت تبریک میگم
مامان آميتيس
10 اردیبهشت 92 13:17
سلام بر فاتح بزرگ كوروش خان عزيزم چقدر با كلاه با نمك شدي اميدوارم هميشه به گردش و كوهنوردي


سلام عزیزم ممنون که اومدی
ღ باران ღ
10 اردیبهشت 92 22:26
سلاممممممممممم...روزت مبارک..من خنگ نیستم...یادم رفت انوقت تبریک بگم..از بس می گی من رمز ندارم می میرم..امد فکر میکنه کار فوری هست... از ته دل به تو دوست خوبم..مامان مهربونم و همسر عاشق این روز را تبریک میگم...


سلاااااااااااااااااام عزیزم ممنون بابت تبریکت
باران میخوام دیگه از امسال فضولی نکنم میشه به نظرت و فکر نکنم خخخخخخخخخخخخ
ممنون گلم که اومدی
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:40
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم




ممنون سارا عزیزم روز تو هم مبارک
مامی کوروش
11 اردیبهشت 92 9:03
♥خدایا بالاتر از بهشت هم داری ؟ برای زیر پای مادر می خواهم . روزت مبارک ♥


ممنون عزیزم روز تو هم مبارک
مامان محمد و ساقی
11 اردیبهشت 92 14:37
سلام لیلای مهربونم
روزت مبارک
شاد باشی عزیزم.همیشه سلامت باشی و زندگیت پر از عشق باشه


سلام عزززززززززززیزم روز تو هم مبارک
تو هم همیشه شاد باشی مینای مهربونم
مامان نادیا و نلیا
20 اردیبهشت 92 17:15
وای چه عکسای باحالییییییییییی
ماشالا به کوروش ماشالا


ممنون عزیزم