کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

دعوا

1391/4/19 18:52
نویسنده : مامان کوروش
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعداظهر مادر وپسر دعواشون شد

من داشتم سریال میدیدم که دیشب بازم کوروش نزاشته بود ببینم که اومدو گفت

من میخوام کارتون ببینم

روز میگه مامان روزها من میبینم شب تو وقتی شب میشه میگه شب من ببینم

روز تو  اینم نتیجه که دیروز باهم دعوامون شد

شکلکهای جالب آروین

منم که عاشق پسرم هستم وعین همیشه تسلیمش شدم وگذاشتم نگاه کنه

امون از این شبکه پرشین تون

فقط عکسهاشو ببینید خدایش خوردنی نیست این کوروش من

اینجا اومده کنترل رو گرفته که خودش شبکه رو عوض کنه داره غر غر میکنه

فدات بشم انقدر زشت شدی اینجا

اینجا هم ژست بعد از پیروزیش

اینجاهم که کلا خیالش راحت شده وداره یواشکی منو نگاه میکنه

مامان عاشقت پسرم دیونه این شیطونیات هستم پسرم دلم میخواد همیشه خنده تو ببینم

دوستای گلم چون کوروش بینهایت گرمایه مجبوره اینجوری لباس بپوشه

تازه اینجوری هم بازم گرمشه
شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان محمد و ساقی
19 تیر 91 15:33
سلام.حالا دعوا هم می کنید؟
آخه ببین چی پوشیده
مامانی تو همیشه تسلیمی.
این مال بعد آب بازی امروز؟



سلام عزیزم کجاشو دیدی
مینا از بس گرمایه مجبوره اینجوری بپوشه
نه روز قبل که من تسلیم شده و101 سگ خالدار رو دیدم
amir
19 تیر 91 15:54
آنی
19 تیر 91 16:21
آآآخی!!! چه خوبه که پسرت رو داری!!! خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم انشالله خدا به شما هم یه نی نی ناز بده
ilijoon
19 تیر 91 19:19
هيييييييييييي خواهر ما هم همين برنامه رو داريم


پس اپیدمی شده ای خداااااااااااا
ilijoon
19 تیر 91 19:26
بابا شورت قشنگ
مامان کوروش
19 تیر 91 22:55
ای جیگرجوووون
امان از شبکه ...
تو خونه ما هم وضعیت مشابهه!!


پس همه عین همیم
مامان محمد و ساقی
20 تیر 91 14:14
میگم آدرس بده یکی از اونایی که کوروش پوشیده برای محمد بخرم.


کدومش رو میخوای خودم واسش میخرم شورتش یا زیرپوشش رو هر دوش بامزه است خودم نوکرشم هستم میخرم خوشگلش هم میخرم
مامان علی خوشتیپ
20 تیر 91 15:34
آخی چه پسر گرماییه نازی
چه شیطونم هست...
ما که این شبکه رو قفلش کردیم.به علی گفتیم تا وقتی زمان بندی یاد نگیری قفلشو برنمیداریم
یه پست فقط باید بذارم در مورد راههایی که برای فهمیدن رمز به کار برده


خیلی گرمایه گناه دارن بزار نگاه کنه
مامان علی خوشتیپ
20 تیر 91 15:35
ممنون از حضورتون.خدا حفظش کنه براتون گل پسر رو


مرسی عزیزم خوشحال شدم اومدی
نرگسی
20 تیر 91 17:18
خیلی باحالی کوروش جونی ..


مرسی نرگس جونم چه عجب پیدات شد
مامان پریسا
20 تیر 91 20:29
چرا خوردنی نیست؟؟؟
خیلی هم خوردنیه....
دعا کن دستم بهش نرسه
امان از این پرشین تون


ممنون گلم
ای امون
ناهید مامان فاطمه گلی
20 تیر 91 23:28
سلام
وای کورش چه بامزه شده کارات عکسات واداهات هم خیلی بامزه هست قربونت برم
مامانی ممنون


سلام ممنون عزیزم
ilijoon
21 تیر 91 1:16



ممنون که میای
مامان محمد و ساقی
21 تیر 91 10:56
ممنون عزیزم.من فقط از شورتش خوشم اومده چون برامون تازگی داره.ندیده بودیم
خانم خانم ها پیش بینی شما اشتباه بود.
ها ها ها ها


شورتش خیلی بامزه است اگه اندازه محمد داشت حتما واسش میگرفتم
در مورد اونم صبر کن عزیزم
مامان پویا - احمدی
21 تیر 91 23:28
سلام آخه من موندم ما که می دونیم آخرش بازنده ایم چرا اصلا شروع میکنیم!!!! والا معلومه که خوردنیه این پسر ملوس(قرون دست و پای بلوریش بره خاله)
مامان محمد و ساقی
22 تیر 91 15:20
راه رو باز کنید من اومدم.یه عالمه کار داشتم امروز به موقع نرسیدم.چطوری دوست خوشگلللللللللللللللللللللللللللللللللم.وای من از دیروز فقط دارم تو رو می بینم. دیدمت ماچت می کنم از نوع آبدار. وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی کوروشی جون راستی
مامان محمد و ساقی
23 تیر 91 22:04
سلام.می بینم که این دو روز مشغولی. آفرین. تو و همسرت و کوروش لحظات خوب و خوشی داشته باشین ایشاا... دلم برات تنگ شده
مامان محمد و ساقی
24 تیر 91 12:31
دوست خوبم.لیلای عزیزم.از صمیم قلبم بهتون تسلیت میگم.و از خدای بزرگ شادی روح آن مرحوم را خواستارم. و برای تو دوست خوبم صبر.
مامان علی خوشتیپ
24 تیر 91 12:49
از وب مینا جون متوجه شدم پدرتون فوت کرده
تسلیت میگم بهتون.خیلی ناراحت شدم
روحشون شاد.خدا بهتون صبر بده


ممنون عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
24 تیر 91 20:20
خدا پدرتون رو قرین رحمت کنه عزیزم .توی وب مینا جون خوندم.ان شالله غم آخرتون باشه.براتون از خدای بزرگ تقاضای صبر دارم


ممنون گلم واسم دعا کن
مامان نادیا و نلیا
25 تیر 91 1:20
ای فداااااااااش که همیشه پیروز میشه


ممنون
مامان محمد و ساقی
25 تیر 91 12:50
دلم براتون تنگ شده.


منم همینطور
ilijoon
25 تیر 91 15:23
كجاييد ماماني دلمون براتون تنگ شده نيستيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپ كنيد ديگه
ilijoon
25 تیر 91 15:23
مامان نادیا و نلیا
27 تیر 91 11:18
ای پسمل بلا
آیدا
27 تیر 91 14:18
سلام عزیزم خیلی وقته نیومدی پیشم پیدا نیستی!!!!
کورش که بچه ست میخواد این شبکه رو ببینه من شوهر خواهرم میاد خونمون نمیذاره ما چیز دیگه ای ببینیم!
میشینه اینو نگاه میکنه هی میخنده
خدا کوروشتو برات نگه داره عزیزم


سلام عزیزم بیا تو وبم میفهمی
مامان کوروش
27 تیر 91 20:35
لیلا جون کجاییییی.خبری ازت نیست
ilijoon
29 تیر 91 0:06
خيلي ناراحت شدم خدا رحمتشون كنه غم آخرتون باشه ان شاالله ديگه غم نبينيد


ممنون گلم
النا (نی نی سایت)
2 مرداد 91 15:50
آخی
جانم
خوب کاری کردی تسلیم شدی
نی نی یکی از دنیاهای دوست داشتنیش کارتون دیدن و کلی رویا بافی می کنه
فدای سرش بزار هر لباسی می خواد بپوشه
مثل نی نی من گرماییه
آخه دختر من لخت می گرده :دی
از طرف من کوروش خوشمزه رو یه عالمه بوس آبدار بکن مرسی


فدات بشم من عزیزم که میایی

مامان امیرحسین ومحیا
8 مرداد 91 23:31
سلام پسرگلتون مثل پسرمنه. اونم دقیقن گرمایه و........
خوشحال میشم سربزنید.


سلام عزیزم پس عین همیم حتما الان میام پیشت