کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

سیزده بدر

1391/1/16 17:03
نویسنده : مامان کوروش
605 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از سیزده بدر کوروش عزیزما

niniweblog.com

صبح کوروش پاشد وعینکش رو برداشت با کلاهش که بره واسه ١٣ بیرون ما با

مامانی ودوتا دایی های کوروش رفتیم بیرون خیلی خوش گذشت به کوروش واسه

خودش حسابی بازی کرد

niniweblog.com

ولی هوا سرد شد وباید میومدیمولی فکرش رو نمیکردم که کوروش اینطوری بازی

کنه چون سال پیش هر چی ما میرفتیم بیرون عزیز من میترسید بره کنار اب و بازی

کنه ولی خدا رو شکر پسرم داره مرد میشه

پسرم عزیزم خیلی دوست دارم

niniweblog.com

 

 

اینجا کوروش هوس چایی کرد که مامانم واسش ریخت تو پیاله داره میخوره مامان قربونت

بره با این چایی خوردنت

 

 

اینجا هم مثلا رفته تو چادر که بخوابه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگسی
16 فروردین 91 17:27
عزیز دلمممم . ایشالله همیشه به گردش و شادی ..


ممنون نرگسی جون
نرگسی
16 فروردین 91 17:47
منم همینطور عزیزم ..
ilijoon
16 فروردین 91 18:39
سال نو مبارك عزيزم سال خوب همراه با سلامتي برات آرزومندم دوستت دارم


عید شما هم مبارک ممنون عزیزم نمیشه بیام وبت چرا
مامان کوروش
17 فروردین 91 10:33
همون مثلا داره می خوابه
کلا با خوابیدنشون آدمو می ذارن سرکار
نوش جونت چایی خاله جون


با همه کارهاشون ادم رو سر کار میزارن این که خوابه ممنون که میای عزیزم
مامان حنا
17 فروردین 91 16:39
سلام عزیزم سیزده تون بدر دشمناتون دربدر
خوشحالم گردش بهتون خوش گذشته و البته معلومه که بیشتر از همه به کوروش عزیزم خوش گذشته
خاله جون چایی هم نوش جونت باشه
چه جای قشنگی هم رفتید
خانومی خصوصی هم داری


سلام عزیزم ممنون اره به کوروش که خیلی خوش گذشت


مامان نادیا و نلیا
17 فروردین 91 16:39



ممنون عزیزم که میایی
مامان طاها
17 فروردین 91 20:57
همیشه خوش باشید


ممنون عزیزم
مامان ساقی و محمد
18 فروردین 91 13:40
سلام.چه جای قشنگی سیزدتون رو بدر کردید.


سلام ممنون عزیزم
مامان ساقی و محمد
19 فروردین 91 15:00
سلام.مرسی که به وبلاگمون اومدید.عزیزم محمد از ساقی هفت سال و نیم بزرگتره.من بچه ی دوم نمی خواستم ولی محمد برای به قول خودش خواهر دار یا برادردارشدنش شروع کرد به گریه و زاری .نماز صبح میخوند.شب احیا شنیدم که از خدا یه بچه میخواست.خلاصه به اصرار محمد ما یکی دیگه آوردیم.هیچ وقت هم بهش حسودی نکرده.من خودم فکر میکنم فاصله سنی خوبی دارن چون محمد تا حدی استقلال پیدا کرده بود وتا حدی هم به من کمک میکرد.من خستگی که مادرانی که پشت سر هم بچه دار شدم رو ندارم.وچون جنسیتشون با هم فرق میکنه نگران فاصله سنیشون نیستم.


سلام ممنون عزیزم از راهنماییت من فکر کنم تو درست میگی