کوروشکوروش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

کوروش شیــــــرینی زندگی

تولد

1392/12/7 7:22
نویسنده : مامان کوروش
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

 نیشخندشیطان

هوراهوراهوراهوراهورا

امروز بازم تولد داریم تولد یه فرشته ناز دیگه یه فرشته ای که

باعث شد من با مامان مهربونش دوست بشم و این باعث افتخارمه

هوراعلی جان پسر گلم تولدت مبارکهورا

امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگت برسی و همیشه خنده روی صورت

قشنگت باشه بغل

منبع عکس وب مینانیشخند

علی جون انشالله لباس دامادی تنت کنی عزیزمقلب


اضافه شدچشمک

سارا جون دوست گلم تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

امیدوارم به تموم آرزوهای قشنگت برسیقلب

پسندها (1)

نظرات (20)

✿مامان علی خوشتیپ✿
3 اسفند 92 15:12
لیلااااااااااااااااا جووووووووووووووووونم ممنوووووووووووووووووووووووونم...امروز همتون منو سورپرایز کردید و خجالتم دادیددددددددددددددد
مامان کوروش
پاسخ
خواهش میکنم کاری نکردم اونکه همیشه محبت داره و شرمنده میکنه توی سارا جونم قابلی نداشت عزیزم
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 اسفند 92 15:13
چقدر اون شکل بالاییه باحاله...آدم انرژی میگیره ازش اون که زبونش یه وری بیرونه رو
مامان کوروش
پاسخ
خیلی بامزه هستن سارا میشه فقط یه ساعت بهشون خندید
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 اسفند 92 15:14
مطمئنم علی این شکلکه رو ببینه یه ساعت میمونه وبتون کیکو خودت پختی؟ممنووووووووووون
مامان کوروش
پاسخ
وای سارا عاشقش شدم خیلی بامزه بود پس علی هم عین خودمهبـــــــــــــــــــــــــــــله من هنرمندم
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 اسفند 92 15:15
ممنوووووووون عزیزم.انشاالله شما هم دامادیه کورش جون رو ببینی
مامان کوروش
پاسخ
مرسی سارا جونم
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 اسفند 92 15:15
منبع عکستون مثل منبع عکس ماست...منبعمون مستدام
مامان کوروش
پاسخ
حالا خوبه این منبع رو داریم وگرنه چی کار میکردیم منبع همیشه پاینده باد من عاشق این منبع هستم
✿مامان علی خوشتیپ✿
3 اسفند 92 15:16
لیلا ممنونم عزیزم.خجالتم دادی...هم بابت نظر،هم اس و هم پست خیلی قشنگت انشاالله بتونم جبران کنم براتون
مامان کوروش
پاسخ
خواهش میکنم سارا جونم وظیفه ام بود کاری نکردم تو بیشتر از اینها به من محبت داشتی
✿مامان علی خوشتیپ✿
4 اسفند 92 9:16
لیـــــــــــــــــــــــــــــلادیشب همه ی پستای تولدو نشون علی دادم...بعد اومدم وب شما گفتم ببین چه شکلکه باحاله وااااااااااای دوز خلاف علی خیلی بالاس...تو شکلکا یه چی پیدا کرده میگه مامان این-------بووووووووووق---------(سانسور کردم)نمی خواستم بهش بخندم ولی نشد...یک ساعت دوتامون خندیدیم بگرد ببینم میتونی پیداش کنی
مامان کوروش
پاسخ
سارا اتفاقا خودم هم صبح دیدم کلی خندیدم میخواستم برش دارم گفتم ول کن یه کم بخندیم دلمون باز بشه وقتی دقت نمیکنی یه کاری میکنی میشه نتیجه اش این که ابرو ریزی بشه
مامان محمد و ساقی
4 اسفند 92 23:20
سلااااااااااااااااااااااااااام وای من دیر اومدم تولد علی جونم رو اینجا هم تبریک میگم چه پست خوشگلی
مامان کوروش
پاسخ
سلام عزیزم شما همیشه به موقع میرسی مینا جونم منم هم به علی جون هم به سارای عزیز تبریک میگم
مامان محمد و ساقی
4 اسفند 92 23:21
سارا جون اون که زبونش بیرونه با حاله یا اونی که علی دیده؟ علی کدومو دید؟؟؟؟ اونی که شکل باسن؟؟؟؟رنگش کالباسیه
مامان کوروش
پاسخ
سارا ببین مینا واضح گفتش هی ما مودبانه حرف زدیم مینا زد تو هدف
مامان محمد و ساقی
4 اسفند 92 23:23
زین پس میخواین از وبم عکس بردارین اول از من اجازه بگیرینا شاید ناراضی باشم تازه من فقط به خاطر سپیده کلیک راست و این قرتی پرتی ها رو از وبم برداشتما که بتونه پستهای بافتنیمو تو وبش بزاره
مامان کوروش
پاسخ
اجازه وب شما دست ماست میخوای با سارا عکسا رو پست بدیم سارا عکسشو پس بده
مامان محمد و ساقی
4 اسفند 92 23:23
خدا به من عمر با عزت بده
مامان کوروش
پاسخ
آمـــــــــــــــــــــــــــــین
مامان محمد و ساقی
4 اسفند 92 23:23
ایشالله یه روز پستهای تبریک عروسی علی جون رو بزاریم
مامان کوروش
پاسخ
انشالله
مامان محمد و ساقی
4 اسفند 92 23:25
لیلا جونم کوروش چطوره؟ ایشالله حالش خوب میشه به داماد گلم خوب برس دوست ندارم مریضیشو ببینم ببین ساقی چقدر آهن داره چدی میگم لیلا اینقدر خودتو ناراحت و حساس نکن.ایشالله چیزی نیست و خوب میشه
مامان کوروش
پاسخ
سلام عزیزم همونجوریه یه کوچولو بهتره ممنون مینا جونم باید بدمش به خودتون تا از ذخایر و منابع فراوانی برخوردار بشهخدا کنه مینا دعا کن
✿مامان علی خوشتیپ✿
5 اسفند 92 13:06
تایید نکن قبلی رو
مامان کوروش
پاسخ
نه
مامان محمد و ساقی
5 اسفند 92 13:16
لیلا بیا توضیح بده دیگه
مامان کوروش
پاسخ
چی رو
مامان محمد و ساقی
5 اسفند 92 22:25
سلام توضیح رو دادی همون باسن کالباسی همه دیدنبازه سارا...سانسورش کرد
مامان کوروش
پاسخ
سلامکلا تو شفاف سازی کردی رفت سارا نخواسته واضح بگه
مامان محمد و ساقی
5 اسفند 92 22:28
لیلا چه خوب پایین نرفتیم روی طبقه اولیها خراب نشدیم
مامان کوروش
پاسخ
مینا خدا بهتون رحم کرد حتما صدقه بده
مامان محمد و ساقی
6 اسفند 92 12:58
علی جون عاشق وبت شده
مامان کوروش
پاسخ
کلا با این پست امار وبم رفته بالا همه عاشق وبم شدن